Facebook Pixel

Le Livre Ouvert

Retours & Echanges

  1. Παρέλαβα ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι κάνω;

    Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος παρακαλούμε να μας καλέσετε για να κανονίσουμε την αντικατάστασή του.

  2. Επιβαρύνομαι με το κόστος επιστροφής;

    Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος όχι, στην περίπτωση υπαναχώρησης ναι όπως αναφέρουμε παραπάνω

  3. Με ποιον τρόπο θα στείλω το προϊόν πίσω σε εσάς;

    Σε περίπτωση υπαναχώρησης, μπορείτε να στείλετε το προϊόν με όποιον τρόπο θέλετε. Λάβετε όμως υπόψη ότι εάν το προϊόν δεν φτάσει στην εταιρεία μας ή φτάσει κατεστραμμένο δυστυχώς δεν θα μπορούμε να προβούμε σε αποζημίωση. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, θα σας στείλουμε με δική μας χρέωση το προϊόν αντικατάστασης και ο ίδιος κούριερ θα πάρει πίσω το ελαττωματικό.

  4. Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

    Επιστροφές προϊόντων τα οποία έχουν αγοραστεί από το eshop μας γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους. Το κόστος της επιστροφής βαρύνει τον πελάτη ο οποίος πιστώνεται για το ποσό μόνον της αξίας του προϊόντος (εκτός κόστους αποστολής ή/και αντικαταβολής). Εφόσον ο πελάτης το επιθυμεί είναι δυνατόν να επιστραφούν τα χρήματά του. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ψηφιακών προϊόντων ή εφόσον η συσκευασία του προϊόντος έχει αλλοιωθεί. Επίσης σε καμμία περίπτωση δεν γίνονται επιστροφές βιβλίων που αποτελούν ειδική παραγγελία του πελάτη.

Bienvenue

Login form

Vous n'avez pas de compte? S'inscrire

European Union Regional Development Fund Banner European Union Regional Development Fund Logo