Facebook Pixel

Le Livre Ouvert

Επιστροφές

  1. Παρέλαβα ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι κάνω;

    Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος παρακαλούμε να μας καλέσετε για να κανονίσουμε την αντικατάστασή του.

  2. Επιβαρύνομαι με το κόστος επιστροφής;

    Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος όχι, στην περίπτωση υπαναχώρησης ναι όπως αναφέρουμε παραπάνω

  3. Με ποιον τρόπο θα στείλω το προϊόν πίσω σε εσάς;

    Σε περίπτωση υπαναχώρησης, μπορείτε να στείλετε το προϊόν με όποιον τρόπο θέλετε. Λάβετε όμως υπόψη ότι εάν το προϊόν δεν φτάσει στην εταιρεία μας ή φτάσει κατεστραμμένο δυστυχώς δεν θα μπορούμε να προβούμε σε αποζημίωση. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, θα σας στείλουμε με δική μας χρέωση το προϊόν αντικατάστασης και ο ίδιος κούριερ θα πάρει πίσω το ελαττωματικό.

  4. Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

    Επιστροφές προϊόντων τα οποία έχουν αγοραστεί από το eshop μας γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους. Το κόστος της επιστροφής βαρύνει τον πελάτη ο οποίος πιστώνεται για το ποσό μόνον της αξίας του προϊόντος (εκτός κόστους αποστολής ή/και αντικαταβολής). Εφόσον ο πελάτης το επιθυμεί είναι δυνατόν να επιστραφούν τα χρήματά του. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ψηφιακών προϊόντων ή εφόσον η συσκευασία του προϊόντος έχει αλλοιωθεί. Επίσης σε καμμία περίπτωση δεν γίνονται επιστροφές βιβλίων που αποτελούν ειδική παραγγελία του πελάτη.

Καλώς ήρθατε

Login form

Δεν έχετε λογαριασμό; Εγγραφή

Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης Πιστοποίηση Λογότυπο Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης