Επιστροφές

Διαθεσιμότητα προϊόντων – Επιστροφές

Ο πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες  ενδείξεις όπως "διαθέσιμο", "μη διαθέσιμο", "αναμένεται", "διαθέσιμο σε 48 ώρες" και "κατόπιν παραγγελίας".  Οι εκάστοτε προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει είτε γιατί ο προμηθευτής μας καθυστερεί να παραδώσει το προϊόν είτε γιατί το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί ή εξαντληθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας να σας ενημερώσουμε και να συνεννοηθούμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την υπόλοιπη παραγγελία σας ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό προϊόν.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της. Σε αυτή τη τελευταία περίπτωση ο πελάτης πρέπει να αρνηθεί την παραλαβή των προιόντων από την εταιρεία μεταφορών. Τα προϊόντα θα επιστρέφονται με χρέωση της εταιρίας, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, εντός δέκα (10) ημερών από την παραλαβή τους, τότε η εταιρία δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται αφού προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα και στην περίπτωση επιστροφής των χρημάτων στον πελάτη αν η πληρωμή έγινε μέσω πιστωτικής κάρτας θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρίας και αν η πληρωμή έγινε με μετρητά, με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν.
Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε επιστροφή προϊόντος που αγοράσατε στην περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο αλλάξατε γνώμη και δεν επιθυμείτε πλέον την αγορά του, εφόσον δεν έχει παρέλθει προθεσμία επτά (7) εργασίμων ημερών από την παράδοση του προϊόντος. Η επιστροφή των προϊόντων με έξοδα του χρήστη – πελάτη θα πραγματοποιείται αφού προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Το προϊόν πρέπει κατά την παραλαβή του να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση με πλήρη τη συσκευασία του.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρίας και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα, ελλιπή ή εμφανώς χρησιμοποιημένα το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων.

Δωρεάν αποστολές για αγορές πάνω από 40 ευρώ με την πιστωτική σας κάρτα

Χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies για ανάλυση, εξατομικευμένο περιεχόμενο και διαφημίσεις.